Grym dag!

Jag är verkligen riktigt glad idag!
En mycket mysig dag igår hos en kompis, så tack så mkt för kvällen allihopa!
Men vaknade nyss upp och tog en fin promenad med Janke ute i den härliga solen :D Blev sedan att åka hem och G4m4 lite :D
Haha glömde helt bort tiden... Hade ju lovat John att jag skulle träffa honom idag, så fick skynda mig till buseen för att hinna vara med honom en stund :D Träffade också Viktors föräldrar på stan, trevligt trevligt =D
Efter jag vart med John så träffade jag två gamla kompisar som jag inte träffat på riktigt länge som jag umgick med lite, fick också skjuts hem så tack för det =DD
Javisst är det lördag och ikväll ska vi fira Robin R med en mustig utgång hade vi tänkt, jag och Viktor ska också skriva ett tal till honom... Undrar hur det går :D
Men nu måste jag ut med min lilla hund, vi höres allihopa!
-

-

-

-






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0