......

Aja.. DÅ vet jag vart jag har dig iallafall! (Y) ... ?
Blev lite tight imorse, en vän... hade sagt att han skulle ta han om hunden medans jag gymmade, tyvärr hade han väl glömt det och svarade ej på mobilen när det bestämda klockslaget var sagt, så fick improvisera och fixade då hundvakt! Riktigt schyst, så ett stort tack till er som ställde upp!
Men kom iallafall hem nyss och ska väl inte göra någonting idag förutom att sätda och plocka lite här hemma.. Sen äta så jag blir stor och stark!
Måste också säga att jag jag verkligen älskar mitt jobb nu haha, har haft några riktigt roliga instruktioner de senaste dagarna! Så det gillas starkt!
Men nu måste jag sätta igång så någonting blir gjort! See yah!
-

So not okej att svika en vän!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0