=D

Svar till William : Haha jaa dem är sjukt söta :$ , men kan du verkligen ta hand om en hund då ?
Det är mer jobb än man tror, tro mig på den punkten haha!
-
Precis hemkommen från jobbet, samt en jogging tur med Simba, oj oj oj... Man känner att det var ett bra tag sen man röde på sig.. Konditionen var helt borta.. haha orkade kanske 1 km.. haha blev en lång gång hem haha medan Simba var jätte taggad på att springa vidare... Kanske ska börja springa med honom varje dag nu, både för hans och framför allt för min skull haha... Det vore ju någonting!
Kollade nyss mailen, hade inte fått nått intressant förutom en grej, men det håller jag hemligt iallafall ett  litet tag till :DDD !
Ska bara äta sen studera lite, sen e ju mina uppgifter för dagen avklarade :D , gick ju rätt snabbt! Sen om jag hinner ikväll ska jag träffa * I * och snacka lite, men får se om det hinns med (Y)
-






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0