[yy.

Goddag på er allihopa!
Det blev en mycket lugnt kväll igår hemma hos Jonna, blev att sitta och snacka lite på en filt haha, med var också Janke och Bjermo0o , så det blev en trevlig kväll, fick sedan skjuts hem till mig för att sova! Vaknade upp och tänkte... Var det bara jag som typ dog inatt av allt åskande och regnande.. Till mitt svar fick jag : Nej det var inte bara du säger simba.. ( min hund ) han var jätte stissig inatt och höll också mig vaken.. Inte så trevligt kanske... Men men ...
Så har typ bara suttit inne idag vilket suger.. Men ska iallafall dra mig mot gropen med Viktor och Gina och kolla om vattnet fortfarande går att bada i ;)))
Höres ikväll :D !
-

Vare såhär det såg ut inatt :OO ?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0