Tisdag!

Hejsan svejjsan!
Vaknade upp idag av att det knackade på dörren, det var lilla donna som stod där och ville bli insläppt, så vad gjorde jag? Ja såklart slängde jag igen dörren på nosen på henne! Nej nej skoja, klart man släppte in henne, de va jag som hade missat massa sms igår så fick skylla mig själv ;$$
Så var nyss ute en stund med dem i hundgården, jag orkade inte gå så långt haha, blev dock ihjäl skrämd en gång...
:(( inte najjs!! Men det ordnade sig utan några konstigheter!
Idag ska jag var lika " duktig " som igår, blir att kolla lite efter olika grejjer samt mörda körkortet! Träffade två kompisar igår som bah åkte runt och lattjade lite med sina bilar, då tänkte jag : Jag ska också skaffa körkort och en nice bil och åka och glassa! Så nu e det störts prioritet!!
Annars vet jag ej vad som händer, ska nog va med Henke senare, :DDDD
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0