Städning på schemat!

OoouuuuFffF vad trött jag är!!! Har precis med hjälp av min syster städat precis hela min lägenhet från topp till tå... Ni kan inte ana hur jobbigt  det var... PLUS att jag tog hand om typ 2 månaders tvätt.. Så det e det enda jag har gjort idag.. Därför dålig update.. Men nu när man ser resultatet så var det vekrligen värt varenda sekund!
Så ett stort TACK till min syster för att hon ställde upp och hjälpte till, hade nog hållt på hela natten annars...
Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Ska nog fixa lite mat och sen kanske ut och träffa Alle... Men vi får se.. Brukar ju kunna bli lite hit och dit med våra träffar... men men!
Men ska avsluta detta nu, för trött för att skriva haha, CyAaaaA!

-

I love You Sistaaah!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0