trött på ..... ?

Godkväll allihopa, har varit en jobbig dag, iallafall till en början.. Efter jag vart ute med lillen satte jag igång att kolla lite mail och sen söka några riktigt intressanta jobb, denna process pågick i typ 2 timmar med lite paus för mobil och lite personer som var jätte ivriga att just chatt bomba mig just då, haha sånt är livet!
Var sedan med min sötnos Nathalie och efter ett tag kom även Janke, så vi kollade lite på en bra serie som heter
The Hunks kan mkt väl se mig i den serien nästa sommar ;))) Haha det blev lite heeta diskussioner om dittan och datten, men jag och Janke stod på oss mot Natta haha!
Men nu äre dags att sova lite, vi höres imorgon allihopa!
-









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0