Soy loco con mi tigreEeEE!

Galet skön gårdag måste jag allt säga! Var och hälsade på Tobias på sjukhuset drog sedan och åt med skäggetorparna, myys! Blev sedan att kolla filmen Little Fockers som är en mycket skön och rolig film, haha tyvärr sov ju Natta igenom hela filmen, :OOO :$
Blev sedan att gå ut och snacka med bästa Robin R och Tobias S om lite saker hit och dit, så det blev en skön kväll, får inte heller glömma att Filip och Martin också kom och hakade på, men sa dock inte så mkt haha!
Så idag blir det en kanon lugn fredag, min syster kommer så ska va med henne och göra någonting, nice nice, ska dock också träffa * A * en stund , men det återkommer vi till vem det är, men ska göra mig redo för besöket nu mina kära vänner, update later :D !
PUSS!
-










Kommentarer
Postat av: Anonym

ah och vad hände då om det var en sån jävla grym gårdag? jag var ju med och den var inte alls grym ;) .....och en jätte kanon lugn fredag? dock vad jag vet så vaknade du upp sjukt bakis? ;) tihihihihihihihi // en beundrare

2011-07-30 @ 13:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0