FredPerry!!

Efter jag vart hemma och fixat lite bar det ju av ner till stan och tärffade Nathalie, vi gick runt lite hit och dit och kollade skor, fanns inte så många snygga tills jag hittade ett par gråa Fred Perry skor som jag slog till på , toppenpris också, så jag langade fram lädret och köpte dem, grymmt nöjd över skorna:D !
Så ikväll blir det film och massa mys, ska också ringa Robban ett tag framåt kvällningen, likaså logga in på skype och snacka med Alexander.. Haha inte lätt när alla vill snacka med en ;) Men det är bara roligt!
CyYYyYa!<3
-









Kommentarer
Postat av: OB

Steakare, steka livet!

2011-07-14 @ 23:33:14
Postat av: OB

Steakare, steka livet!

2011-07-14 @ 23:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0