....

Asså!!!
Vaknade up efter en mycket skön natts sömn efter typ tusen timmars skypande med A.Scherrer, haha mkt ståhejjande blev det iallafall! Loggade också nyss in på datan efter en tur till den lilla staden :D , min kära syster fyller ju faktiskt år imorgon och kan ni fatta, hon fyller 18?!!!!! Helt galet vad tiden går fort, men hon kommer alltid vara min lilla snutt iallafall!!! Så blev en mkt fin present till henne iallafall [yyy
Kan dock inte tänka klart längre, sitter en så sjuukt dryg person på facebook just nu som säger att jag ska säga till mina alla mina vänner på facebook och adda honom, och då kan man tänka... Varför?!!!! Så sjukt p12 att hålla på och adda kompisars vänner som man inte ens känner bara för att ha fler vänner på facebook? ... Haha sorry grabben men det blir INGET av , tack och hej! / Arg pappa på stan!!!
-









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0