Yess!

~H~
Y
esss!
-- -- -
Yippi, har gått upp 2,5 kilo muskler på dem 2,5 veckorna jag inte har druckit på! Detta ger inspiration att sluta dricka helt och enbart gå in för gymmet.. Riktigt roligt faktiskt att s att det går framåt!
Instruktionerna gick riktigt bra idag, och fick också mycket beröm för att jag kom på bra övningar för rygg och armar :D Sånt är också riktigt roligt att höra :D
-- -- -
Idag ska jag städa samt tvätta, hade bokat en tvättid förra veckan och äntligen är det min tur, skulle igentligen åkt hem till mamma ich överaskat idag men måste tvätta , Så ska ringa henne ikväll och gratta!
Annars händer det ingenting idag, Janke kommer förbi ett tag och ska snacka lite, annars händer det ingenting, så ikväl blire att dra på glajjorna och nörda lite :D Fresh!
~H~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0