Underbart!

~H~
T
till frågan jag fick för ett tag sen så : Jaa jag bor på Haga nu :D Lämnade boet för ungefär ett år sen :D
-- -- -- -
Under kvällen kom Gina; Viktor, Noel och Janke hem till mig och kollade två filmer som var riktigt bra, den jag fastnade mest för var : Cash den var riktigt bra och hade en bra handling, så 5/5 stjärnor till den!
-- -- -
Ska snart sova, är riktigt trött efter gym instruktionerna jag hade idag, körde också ett hårt pass som gjorde att jag blev riktigt trött!
Morgon dagen kommer också bli nice får jag hoppas, blir självklart jobbet och gymmet :D Efter det ska noel hem till mig och hälsa på :D Mer vet jag inte vad som händer, blir också endel plugg! Eftersom min kompis hampus köpte en bil idag så kan jag ju inte vara sämre :(  , jag måste fixa körkort snart och skaffa en bil att lägga upp på ställ, haha!
~H~

Denna ska läggas upp på ställ, snabbt!

Kommentarer
Postat av: malinn

snällt att du glömde mig hedman :(

2011-01-25 @ 07:39:09
Postat av: tina

fin blogg:D

kolla gärna in min med:D

2011-01-25 @ 07:54:19
URL: http://tinisen.blogg.se/
Postat av: inte viktor :O

vad hampus , det var ju dock alex elr wille då ;)

2011-01-26 @ 12:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0