Träningsvärk!

~H~
E
n bastant träningsvärk sprider sig i kroppen!
-- -- -
Precis hemkommen från ett mycket hårt gympass och två riktigt roliga instruktioner! Den första kunde typ allting men vi hade jätte roligt iallafall och skrattade och pratade :D , Den andra var jätte glad för att vara på gymmet, och som alla vet smittar ju glädje av sig, så då blev jag också jätte glad :D Blev sedan att riktigt hårt Triceps och Bröst pass, kriga kriga kriga!
-- -- -
Så nu sitter jag här och ska slå upp : Du och Jag i trafiken. Nu är det dags att ta körkort.. Kan bli lite skämmigt om 93orna tar innan mig! Så nu blir det att ta tag i detta, som borde gjorts för ett tag sen!
SÅ bäst att sätta igång! Höres ikväll !
~H~

Gammal bild , större nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0