Stenhårt axel och triceps pass!

~H~
O
jj då.. Hur gick det här till... :S
-- -- -
Efter hemkomsten från gymmmet så har jag bara tagit det lugnt, var nyss med V, J , N och A , vi hade riktigt roligt som vanligt, blev att kolla lite film och bara ta det lugn med lite så kallat chill talk och lite annat talk ;)) haha vad handlade det om ;)) ?
-- -- -
Måste också säga att det är riktigt synd att  * J * ska flytta och kommer inte komma tillbaka förrän om typ ett halvår!!!! Inte okej, men är du glad så är jag glad, hoppas du får det bra därborta!<3 Tro mig jag kommer sakna dig! <3
-- -- -
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, kan bli att dra ut med grabbzen och lägga upp bettan på ställ en gång för alla, men vet inte säkert ännu! Men det visar sig!
-- -- -
Just ja : På måndag kommer * J * hem , ska bli riktigt roligt att få träffa dig :D , hoppas att du inte förändrats sen vi sågs senast! (A)
-
P.S Malin är coolast :D<3
~H~

S
sknar er ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0