Sms terror med Noel =)

~H~
E
fter promenaden med Noel blev det en gammal men mycket bra film som heter :
Snabba Cash Vad den handlar om vet ni säkert redan, men vet ni inte så kolla länken (Y)
-- -- -
Blev också en hel del sms med Noel, under de senast dagarna har vi faktiskt blivit riktigt bra kompisar, hoppas det kommer fortsätta så! Känner att jag behöver byta ut lite av min kompis krets, och har nu haft turen att träffa dig, men vi får väl se vad som händer!
Men måste lägga mig snarast eftersom jag ska ner till stan rätt tidigt imorgon och måste vara pigg då, efter det blir det gymmet för att sedan vara med Noel :$ <3 Greaat!
SÅ vi höres imorgon!
~H~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0