Promenad igen med Noel :D

~H~
Vill inte påstå att jag är nånting,
Men jag tror jag är nånting,
Du hittar mig på Haga om det är nånting!!
-- -- -- -
Dagen har varit alldeles fullbokan må jag lova, Var först på gymmet och jobbade, blev sedan ett hårt axel pass, ett riktigt skönt pass! Drog sedan hem och träffade Noel<3 :) , Blev sedan att möta upp Viktor Gina och Jonna och Janke för en trevlig pratstund :D , efter alla drog så gick jag och Noel en liten promenad och små snackade lite, mysiigt  ?
- Japp! Efter promenaden gick jag hem och slog upp: vet ni vad ? Ja just det; Teori boken.. har hunnit riktigt långt nu! Skulle jag tagit tag i det som jag gör nu så hade jag redan haft det där ***** körkortet! .. Men har bara mig själv att skylla... Tyvärr!
-- -- -
Under kvällen ska jag bara ta det lugnt! Kanske äta någonting gott och kolla lite på tv! Enbart ta det lugnt, måste ju vara pugg imorgon för då fyller Cissie år och då ska jag hem till Freddy och Fira henne!
GRATTIS GUMMAN!<33
~H~

Gänget ju !

Kommentarer
Postat av: Mia

Bor du på Haga nu? :)

2011-01-24 @ 21:32:59
URL: http://duvetmia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0