Modell Fotografering =D !

~H~
D
agen började riktigt bra, fick två riktigt sköna instruktioner och körde sedan ett stadigt axel pass, så nu vet ni vem som kommer ha träningsvärk imorgon.. Skönt!!
Efter jobbet åt jag min matlåda för att sedan ge mig iväg till The studio för en fotografering vilket jag hade väntat länge på. Kom först in där och blev jätte välkommnad och fixk min make up direkt, skönt utan väntetider! Efter jag fått make up`n så fick jag gå in ett rum där jag skulle fotas, fotografen var riktigt duktig fast han inte hade jobbat så länge, men han kunde sin sak vilket var skönt! Poserna fick jag välja lite själv men han sa på ett ungefär ..
Efter tagningen fick jag sitta ner och vänta lite på att bilderna skulle komma in på datan och fixas :D
Det som var roligast var att fotografen ville ha bilderna han tog på mig i sin " portfölj " och använda i utställning, så man blev tydligen bra på bild :$$ , jätte roligt!!
Så det har varit en mycket lyckad dag, och här kommer resultatet :D !
~H~












G
illar skärpan i denna bild!


Denna bild får avsluta dagen! Och tack för alla possitiva kommentarer på Facebook!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Snygga bilder :) vilken fotograf hade du? Var han lite äldre? :) nyfiken.. Jobbar ju där :-D

2011-01-18 @ 06:15:11
URL: http://nathalie-cederberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0