Lugn lördag!

~H~
O
jj då.. det var ju inte riktigt meningen...
-- -- -
Har varit en lugn dag, träffade Rebecca och David för ett tag sen i hundgården och snackade lite skvarller som har kommit upp dem senaste dagarna, känns skönt att jag kan säga alltit till henne och veta att det inte sprids vidare, så tack så mycket för det gumman<3
-- -- -
Ikväll blir det lugnt, sitter med min syster och Viktor och kollar på något tv programm som viktor tydligen gillade haha, men det verkar bra iallafall!
Måste också prata med en viss person ikväll om lite saker som kanske inte är jätte roliga, både för han och min del.. Så jag får fixa det sen! Men nu ska jag bara vara social och bara vara, bildern från gårdagen kommer upp antingen ikväll eller imorgon :D
Ha en trevlig lördag kväll nu allihopa!
~H~

S
saknar Sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0