Lördag !!

~H~
O
jj.. haha kansig kväll!!
-- -- -
Kvällen började riktigt skönt med att några personer kom över till mig och softad lite, blev sedan att åkta hem till
* A * och umgås lite med hennes vänner samt hennes mamma och hennes kompisar, en mycket trevlig kväll, blev sedan att åka ner på stan och där man träffade man Oscar och Dennis :D Två personer jag inte träffat på hur länge som helst, så det var trevligt att träffa dem! Blev lite konstigheter mellan dem och några andra.. Men jag försökte lösa det så gott det gick, orka bråka på en fredag lixom? , inte coolt!
-- -- -
Men för att återgå till dagen idag :D Lördag =) Så händer väl ingenting är med Noel just nu och ska väl snart sätta på en film, G och J kanske kommer sen också, (Y) Och vad som sker ikväll vet jag inte riktigt, men det kommer väl upp någonting :D
~H~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0