Lördag, yess!

~H~
 O
jj.. Lite dålig update.. men har haft mkt att göra... Sorry!
-- -- -
Gårdagen var riktigt nice, min syster kom förbi mig ett tag och bara umgic´ks :D det var riktigt trevligt! Drog sedan till den är P-festen jag var bjuden på, den var också riktigt rolig, mycket sköna folk där som gjorde kvällen till ett stort plus :D Tyvärr kan man inte lita på sina vänner tydligen.. Men det är en annan historia.....
Eller hur * A * ?!
-- -- -
Blir en P-fest ikväll igen, så hoppas den blir lika rolig som gårdagen, och som ni vet så festar jag alltid nykter nu för tiden! Och för er som inte trodde jag skulle klara av detså släng er i väggen, mycket roligare att minnas kvällarna och vakna upp helt pigg istället för att vara bakis och seg hela dagen efter! Så ett stort plus till att festa nykter, men nu måste jag iväg, vii höres :D
~H~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0