Lååång promenad i solskenet!

~H~
O
jj vilket vacker värder!
-- -- -
Kom precis hem från en riktigt lån och mysig promenad med Simba :D , Solen skiner och jag kände verkligen när jag vaknade att idag ska jag gå riktigt långt med min lilla hund, och så blev det också! Skönt att släppa allt och bara gå omkring i singa egna tankar, stängde till och med av mobilen! Inte varje dag jag för det precis haha!
-- -- -
Ska snart ner till jobbet, blev ett senare pass idag ang, promenaden! Då fick jag ku lite motion haha :D , Idag fyller min vän * J * år så ska kanske dit ikväll och fira honom, så ett stort GRATTIS till honom :D
Men nu måste jag fixa lite mat innan gymmet, vi hööres:D!
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0