Grymt avsnitt!

~H~
J
ag fattar men ändå inte... Allt är upp och ner just nu ...
-- -- -
Efter gymmet med Jesper så sökte jag jobbet jag har kollat på ett bra tag nu :D , så vi får hoppas det går bra nu, haha !! :D
Blev sedan att kolla lite tv och göra en god middag! Viktor, Hampus, Madde, Wille o hans tjej kom också till mig efter middagen och kollade en film, men efter filmen drog alla förutom viktor som stannade kvar för att se det efterlängtade Solsidan! Det började med ett mycket grymt avsnitt, Det gillades starkt!
Efter Solsidan så blev det att gå med Viktor en bit hem och ta ut simba en sista gång.
Asså det är typ isbana överallt.. Man kan ju knappt gå utan att ramla omkull! Inte coolt..
-- -- -
Min syster skickade också över lite bilder på Simba som jag hade tänkt att lägga upp:D
Kommer upp Genast :D
~H~

S
yskonen (A) ;))

Min Lilla Simba (A)

Gubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0