Grattis Mamma!

~H~
Grattis Mamma!!!
I
dag är det ingen vanlig dag för idag är det min mammas födelsedag! Så ett stort grattis till henne!
-- -- -
Var ett tag sen jag kolllade på Solsidan, verkligen en grymm serie och dem nya programmen är faktiskt bättre än dem förra! Så kommer gå i botten om jag missar något program, haha kommer dock ladda hem alla avsnitt så jag och Johan har någonting att snacka om i telefon haha , enbart rubriker ur Solsidan, helst Ove Sundbergs hahah! För skön skådespelade! Vi som satt som klistrade var H, H , A , R , M och V så det var ett stadigt gäng :D Efter filmen drog alla så då passade jag på att studera lite efter jag gått med V en bit hem för att också passa på att rasta Simba :D
Så snart är körkortet även i ~ H~`s ficka , får man hoppas!
-- -- -
Måste också säga grattis till V och J som har en riktigt mysig relationsstatus på Facebook , riktigt söta tillsammans!
Och ni som frågar om min relationsstatus så är det inte seriös, vad jag tror iallafall hehe ;))) Var enbart en kul grejj som jag/vi lät vara, så nu är det sagt också :D
-- -- -
Men nu måste jag sova för att orka upp till jobbet imorgon!
Blir också ett biceps och rygg pass! Like Like Like!
~H~

Jag & mamma :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0