Fredag !

~H~
R
iktigt skönt med Fredag! Har varik en hektisk vecka med mycket saker att göra, så ska bli skönt att ta det lugnt ett tag nu och bara roa sig :D Ska snart till gymmet för att sedan köra ett stenhårt axel triceps pass med * N *  Har gått upp i vikter riktigt mycket och det börjar märkas mycket trevliga resultat, Nice!!
-- -- -
Men nu sitter jag enbart här hemma och tänker lite, ska snart tvätta golvet som inte gjorts på ett tag :$ , så blir att sätta igång med det nu! :D
-- -- -
Just ja... Vaknade av att det ringde på min telefon... Tyvärr så var det någon mogen f10,a som bus ringde och sa att hon va typ mitt ex och höll på att räkna upp massa killar och sa att hon var dem och massa.. Så otroligt omoget girl.. Jag kan förstå att du vill prata med mig, men då kan du ringa som en vanlig människa och inte leka yngre än vad du i själva verket är, så diss till dig!
~H~

HAHA (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0