Fotografering !!

~H~
J
ag vet att det är dåligt, men jag har fått höra att man ska tänka allt från den goda sidan...
-- -- -- -
Känndes ju inte helt fel att vakna upp riktigt taggad på att åka till jobbet och veta att man har en Modell  Fotografering idag efter jobbet! Alltid nice att börja Måndagen såhär roligt
Som tur var har jag goda vänner, idag var det Mr.H som kunde ta hunden medan jag är borta och roar mig haha.. Men snällt iallafall :) !!
Så imorse gick jag upp tidigt och kollade ut vilka kläder jag skulle ha på mig och vilka skor som passade till vad, mycket att tänka på :O !!
-- -- -
Efter fotograferingen ska jag bara ut och va med lilla simba, tror jag kommer vara riktigt trött efter allt som har skett idag så blir bara hem och sova:D
Men bilderna kommer självklart upp på bloggen när jag får dem skickade till mig :D
Som sagt, den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge ;))
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0