En liten för lång sovmorgon?

~H~
M
åste säga tack till alla fina kommntarer jag fåt ang. Fotograferingen igår, det värmer!
-- -- -
Fick också en fråga p.g.a vem som fotade mig igår , det var en " yngre " kille.. kanske 19-23 års ålder.. pratade två språk.. Engelska och Svenska. Han var också rätt " ny " på jobbet.. han sa till mig att han hade jobbat där i c.a två veckor, men var riktigt duktig iallafall! =)
-- -- -
Blev att sova ut lite för lång tid, hann inte diska och inte heller fixa mig, men nu måste jag iallafall kila till jobbet, är riktigt taggad idag med :D
Efter jobbet ska jag vara med Sam viktor och Mr.H , blir att kolla lite i stan för att sedan dra till mig och slöa, skön tisdag!
Men har lite brottom nu, så vi höres:D !
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0