Ajj!!

~H~
B
ettan lades på ställ igår! Grabbarna var självklart med!
-- -- -
Gårkvällen blev också riktigt nice, det ringde i min telefon när jag kollade film, det var T, J , H och R som var ute med bettorna och lekte loss lite, dem frågade om jag skulle med en sväng, så varför inte lixom, drog med ut på ett litet äventyr som spårade ur när H la upp bettan rätt in i en snö driva så det blev bärgning HAHA, lyckat!
-- -- -
Imorse vaknade jag av att * A * kom hit och väckte mig, haha skönt att hon gjorde det, annars hade jag aldrig vaknat upp till jobbet! Tack så mkt att du kunde ta Simba medans jag jobbade (Y) Guld värt!
-- -- -
Idag ska jag studera lite, och sen träffa Noel :D Måste också be om ursäkt till Malin som också var med igår! haha Sorry gumman! Men riktigt trevligt att va med dig igår! Trodde du inte ville va kompis med mig först, men ändrade uppfatning igår, skönt! <3
-- -- -
Helt död i triceps idag efter passet, Ajjj!
Så nu ska jag fixa lunch med riktigt mycket proteiner så musklena växer, (A)
PUSS!
~H~

Kommentarer
Postat av: malin

tack hedman, du e bäst !

2011-01-25 @ 19:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0