11.17

~H~
O
liver<3
-- -- -
Precis hemkommen :D Sitter just nu och väntar på att jag ska ner till stan igen, haha ett väldans springande på mig, men som tur var fick jag ett busskort av mamma och pappa så dem e 2 timmars övergång :$ ,  så man slipper spendera onödiga pengar på buss! (Y)
-- -- -
Haha går många roliga rykten fick jag höra igår, och till alla som tror någonting så har jag och D.S inte gjort någonting alls förutom att vara vänner! Så det ryktet kan ni slänga, fattar inte ens att personen som sa det tog upp det.. har inte ens vart med henne på typ mer än ett år.. orka?
- Nej!
-- -- --
Idag ska jag vara med oliver och bara ta det lugnt, vädret är ju inte precis så lyckat så blir att sitta inne och kolla film, mums!
Vad har ni andra för planer då?
-- -- -
Men nu är det dags att glida vidare, skriver sen :D See yah :D
~H~




Kommentarer
Postat av: daaavvveeee :))

hihi ryktet gillas.. Inte!

2011-01-05 @ 18:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0