01.15

~H~
I
t`s so JJ style!
-- -- -
Precis hemkommen från en liten promenad med hunden, följde med viktor till sina kompisar som väntade på donken :D vet inte riktigt vad dem skulle göra, men jag var snäll och gick med :D
-- -- -
Just ja, ni skulle ha smakat mina och Jonnas pannkakor, dem var hur goooda som helst, inte visste jag att mat som man gjort själv kunde smaka så gott :$ , Hampus och Linus tyckte också att dem var riktigt smaskiga, så det gillades!
Någonting som inte gillas är : smygläsningar av sms, slakers som tar för mycket saker för givet och dryga personer som ringer och typ drygar i telefonen... Vet att folk vill prata med mig men dryga inte.. Tack på förhand!
-- -- -
Men nu är det dags att sova, man måste ju vara kry imorgon när det är fredag! Vi höres allihopa:D!
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0