Victor Martinez...

Kan detta vara min nya Idol ?!
Kolla länken så får ni se... Helt sjukt! Detta är jag i framtiden!???
Victor Martinez
-- -- -
Just ja, jag skrev ju min så kallade " ute lista " igår, så jag måste ju självklart ger er min " inne lista "
Så på första plats blir det ju :

1, Bra vänner som alltid hör av sig, även kanske bara för att fråga om det är bra, Guld värt!
2, Gymmet! okej kanske lite nördigt.. Men om man e ledsen eller dylikt e det skönt att moosa på gymmet!
3, Familjen! Okej kankse är dålig på att höra av mig.. Men det är många bollar i luften.. bättring kommer!
4, Underbara " Snack " kvällar med mina underbara vänner! Ni vet vilka ni är!!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0