Solsidan !

Haha, solsidans nya avsnitt är ju för grymma! Eller är det bara jag som tkr det :O ?
Men iaf, var nyss ute med lilla vovven och gick och tänkte lite... Saknar förra sommaren riktigt mycket, under den tiden så var jag med ett par mycket fina själar som jag verkligen la mitt liv i händerna på! ... Gjorde dock endel mussar som nu leder till att jag knappt har kontakt med dem.. * ledsen * men men .. Kul att tänka tillbaka på minnena iaf..
-- --
Sitter just nu med Noel och kollar på Wallander - skulden har sett den förut men den är faktiskt sevärd!
Men ska kanske vara lite Social ... Men tack för en trevlig kvälll allihopa!
-- --
Också stora tack till mina fina kommentarer :D Känns riktigt bra =) !!
-
Lite random bilder :O =) ( inte från igår )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0