Sköönt!

Asså så sköönt! Har varit själv hela dagen och hunnit uträtta massvis med saker som jag nog aldrig ens skulle tänkt tanken på att göra innan! Det gillas stark (Y) , så det kommer absolut bli mer " ensamma " dagar framöver!
Så vad har jag då gjort under min " lediga " tid ? Jani.. Jag har studerat, riktigt hårt! Har städat, plockat fejjat, snackat med * D * ;))) Ja en massa bra saker!
Just ja, var det någon av er som såg den nya säsongen av Big Brother? Jag hade väntat på att programmet skulle börja men som det ser ut nu kommer jag INTE följa programmet! Det var inga " roliga " perosner med alls.. Det var en salig blandning av typ 40-års kriser och " Ungdomar " som tror dem ska bli kända och tror dem äger hela världen för att dem nu kan dansa.. Haha nej tack, stor diss!
Men nu ska jag ut med hunden och sen smsa lite med * D * igen , så vi höres allihopa!
Hoppas ni haft en trevlig dag, för det har jag :D
PUSS!
<3
P.s  från helgen ;D

-

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0