Mys!

Om man ska dra tillbaka tiden till igår efter fotograferingen så var jag med min syster hela kvällen riktigt mysigt att rå om henne lite! Det är alltid så kul när du kommer Sara<3 Och jag gjorde världens godaste mat, yippii =) !!
Efter min syster dragit hem så drog jag hem till sötnosen helena och umgicks med henne och några kompisar :D , det var en trevlig onsdag kväll med lite roliga sällskapsspel och mingel, så tummen upp !
-
Vaknade upp av att min " lilla " hund hoppade upp i mitt ansikte och försökte lägga sig och sova... Hmmm inte okej haha..! Så ska snart dra till gymmet, men innan ska jag kolla en grej !
Asså det är stört vad tiden går fort.. snar helg igen :O !! Vad har ni för planer inför helgen då =) ???
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0