Men grabbar då!!

Men era tokiga grabbar... Lär ni er inte av era misstag eller.. Not JJ` style... Men vilka är det lixom... Inte många... Så det är väl bara hoppas på att det går bra! Peace And Love !
-- --
Vaknade upp av att jag hade lite besök haha, kanske inte den roligaste uppvakningen.. Men det var god tid att gå upp så jag taggade till och steg upp :D hade fått massa meddelanden om vad som händer ikväll, svarade på hälften.. Måste ju kolla först vad jag själv vill göra innan jag tackar ja till folk! Men en sak som är säker är att jag ska till gymmet -- > träffa Filip ---> träffa Isak ---> Noel,Malin, Nathalie --> ?????? ( plugg ) ??????
-- -- -
Men nu måste jag fixa lite, städa och dylikt.. Sen blire gymmet för fulla muggar!
Vi höres senare allihopa:D
-

Kommentarer
Postat av: Anton Becker

Men åh tack vad glad jag blir! :)

2011-02-04 @ 12:28:18
URL: http://alfonsdelfiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0