Hemkommen :D

Sådär ja, då var man hemkommen från * J * Och tro mig, det var riktigt skönt att få träffa honom, det var ju ett tag sen eller hur * J * ???!! Viktor var också med och vi tre hade en riktigt trevlig stund då det åts och små snackades hela kvällen, så tack så jätte mkt för en super trevlig kväll grabbar! (Y)
nu kväll så ska jag ta det lugnt och mysa lite med min underbara hund, fast han e sjukt jobbig ibland... Men han e min bästa vän!
Längtar rätt hårt till Lördag så imorgon blir det en chill dag med vännerna för att invänta, den så kommande lördagen, all in !!
Hoppas alla haft en lika trevlig Torsdag som jag haft och glöm inte att kolla i tidningen imorgon, hihi då e jag med!! Tummen upp (Y)!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0