Grymt pass!

Precis hemkommen från ett grymt gympass! Blev triceps och bröst idag som jag skrev tidigare, och självklart gick gyminstruktionerna riktigt bra också! Alltid roligt när man får beröm! :$$
Så just nu sitter jag och äter en god lunch och lyssnar på musik och försöker få en viss person att fatta att han absolut inte är häftig utan bara en tragisk människa vilket han vägrar fatta.. haha patetiskt (Y)
Men vad ska alla göra en fin dag som denna då?? Själv så ska jag fixa tvättid, studera och sen kolla på en bra serie som går på tv idag! (Y)
Jag måste också säga att vecko dagarna går sjukligt snabbt! Snart är det ju sommar :O !! skrämmande!
Men nu ska jag fixa lite här och göra lite nytta så att säga, :D
Ha det bra allihopa!
Puss!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0