Finner inga ord...

Jadu.. Vet inte riktigt vad jag ska säga... Men en sak är säker.. Kommer aldrig kunna lita på dig igen! Och just nu vill jag inte ha någonting med dig att göra!
-- -- -
Men aja.. Ska väl återgå till gårdagen som var riktigt mysig :D Var hos mig först och spelade kort och bara umgicks, drog sedan till snyggingen Helena och spenderade kvällen där :D Skulle igentligen dragit till * J * men det kom upp lite saker som gjorde att jag inte kunde dra dit... Trist att sånt ska hända.. Men vissa personer tänker bara på sig själva.. Tyvärr så är ju inte alla som JJ` och kan festa.. Så blev tyvärr lite skämmigt för mig och Helena som fick leka mammor och pappor till vissa personer.. Men men ...
-- -- -
Ikväll har jag INTE lust att göra någonting.. Har inga planer och vill inte ha några heller.. Riktigt besviken just nu.. Men för att lätta på känslorna kanske man ska vara med någon som man tkr extra mkt om och bara umgås med den personen och ha den i tankara! Men som sagt vi får se!
Nu ska jag bara kolla på en film och glömma allt som är F-up!!
-

-

-

-


Kommentarer
Postat av: Hella

Gillar din blogg ;) <3

2011-02-06 @ 18:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0