:FF

Detta har hänt! En riktigt bra låt med Promoe! Lär avnjutas till en skön chill kväll på facebook efter en tröttsam men också en bra dag, har fått mycket gjort, så nu är man värd att chilla lite!
-- -- -
Viktor var här ett tag sen drog han till stan för att träffa några, som jag skrev innan så blev det att plugga lite och kolla PB , nice nice! Hittade dock inget värt.. men alltid bra att kolla!
Måste också säga att jag saknar min JJ` style kompis... Så hoppas vi ses snart!
Jag vet inte riktigt vad jag ska äta ikväll.. Men börjar bli riktigt hungrig.. Så får väl snart gå och se vad kylen har att bjuda på så att säga ^O)
Men ska fixa det nu , vi höres senare :D !
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0