Efter 2 dagar...

..... Utan bloggandet så sätter jag igång igen, har varit mycket med allting nu så hade inte riktigt tid att sätta mig ner och skriva, men nu har jag tid, så sorry everyone!
Men om vi backar bandet till fredag så var jag ju med * W * vi hade jätte trevligt och kollade också på en riktigt bra film, mys! Blev sedan att vara med Viktor :D Vi drog då hem till * J * och bara umgicks vilket var riktigt trevligt! Han hade även besök där som var riktigt trevliga! SÅ tummen upp för kvällen!
I lördags ( igår ) så var jag hemma och bara tog det lugnt under dagen, blev sedan att dra till * A * en liten stund med Viktor och Noa :D trevlans trevlans! Så tackar för kvällen =D
Så vad har hänt idag?
- Absolut ingenting.. slakat hemma vid tv,n och datan haha.. Blev också en promenad med simba under kvällningen efter ett bra program av solsidan :D SÅ blir väl att sitta här en stund till för att sedan sova tidigt och tagga för ett hårt gympss imorgon!
Ja ni, det var ju min helg/dag , har ni haft det trevligt i helgen då allihopa?
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0