utvilad fast trött ...

Känns rätt konstigt.. har sovit i 9 timmar men är ändå as trött.. kanske har någonting med vädret att göra, eller på alla tanter/gubbar som är ute med deras hundar under den tid jag är ute med min.. Då ser man att deras hundar blir heelt galna och typ skäller som om det vore deras sista stund i livet medan min hund går fint bredvid mig, man kollar först på deras hund och sen på ägaren... Ägaren får då ur sig typ : Hihi han är lite rädd för " kamphundar " ..... Jag blir bara så TRÖTTpå sådant, sånt får en ju att bli gråhårig i förtid! Vadå rädd för kamphundarn.. Om min hund går fint bredvid mig är det ju ingenting med rasen att göra, det enda felet är deras hund samt dem själva som tycker det är okej att låta hundfan skälla i typ 5 intensiva minuter och inte göra någonting om saken... Skulle min hund göra sådär mot andra hundar skulle det snart stå i tidningen
: " Kamphund " "härjar lös på gatorna vid Hag, grannarna vågar inte gå ut" eller någontingi den stilen... Så dåligt !
/ Ha koll på era egna hundar, innan ni klagar på andras som faktiskt kan gå fint och är bra skötta!
-

Världens bästa!!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0