Ryggen!

Ojj då, kan man vara såhär trött efter en såhär kort dag som dagen faktiskt har varit, känns som jag nyss vaknade haha, men det blir väl så när man har roligt! Det blev iallafall Biceps/ Rygg och mage på gymmet idag, gick riktigt bra.. Känner redan av träningsvärken i ryggen inför morgondagen.. Ajjdå!
Var också ute nyss med hunden och sa hej till Pappa som jag inte har träffat på länge, så det var riktigt trevligt!!!
Måste också säga ett stort tack till mi syster också som hade hunden idag och städade i lägenheten, kände direkt när jag kom in hur det luktade städat, underbart! Så nu sitter jag här och varvar ner i min nystädade lägenhet och bara njuuter av livet, kan det bli bättre än såhär ? - Tror ej det!
-

Leeeeaaan back!!!!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0