ooh tack och lov!

Tack och lov blev Karsten Torebjaer inte allt för arg för tröjjan! .. Så kankse blir den imorgon också om så vore, det kanske låter gottt!
Men för att återgå till första riktiga dagen på jobbet, så gick det sjuukt bra Är verkligen glad för att jag hoppade på detta tåg och knuffade ut alla andra passagerare :D Tummen upp för mig samt mina kollegor, vi hade riktigt roligt idag och jag trivs redan mycket bra!
Så nu sitter jag och bara njuter av regnet med Filip och kollar på Scrubs o inte simPssOnS hos Katrin och Samuel!
See yah later !
-

HAHA söt Karsten i vanligt törstigt tillstånd!!!! -->








Kommentarer
Postat av: http://tobiasstarborg.blogg.se/

hahah vad i helvede! sitter du ååå ljuger nu oxå :( har gråtit hela dagen för min tröjjja kommer vara möglig när jag får tillbaka den för du jobbar ju så "hårt" på jobbet!tro inte att dom är dina arbetskamrater för tror dom snackar skit om dig på rasterna dock "/ hahaha /// KARSTEN !!

2011-08-10 @ 23:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0