ojjj..

Ojj... Det tog hårdare på kroppen att gå upp såhär " tidigt " än vad jag hade väntat mig, och då är klockan inte alls så tidigt som vissa brukar gå upp, känns som att mitt nattsuddande måste ta en paus och att vända tillbaka dygnet vilket jag också gjorde igår, [yy
Så sitter uppe och e lite små nervös för jobbdagen, var ju iallafall ett tag sen man gjorde någon " nytta " så det ska bli spännande, absolut! Har också haft turen att Nathalie kom hem till mig och kunde ha Simba medan jag är borta, det får man tacka för! Sen när jag väl kommer in denna process så kommer det bli andra tider och då kommer lilla Simba klara sig själv medan jag är borta :D , skönt!
Måste dock kila nu , skriver efter jobbet =D
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0