NU får det vara nog!

Tror att jag kommer lacka ur på Karsten snart, han tror verkligen att jag ska ta åt mig om allt skit snack.. Men ikke karsten Torebjaer, jag kommer elda upp din fula tröja nu bara för det moahaha (6) !!!
Sitter här nu när ensam och övergiven av Filip, heheh nej då , han skulle bara hem och duscha sen så glider han hit igen, visst är det skönt med riktiga vänner som alltid ställer upp, i l u !!!
Dagsrutinerna just nu och framöver ser ut såhär : Vakna kl 10.00 , gå ut med hunden/hundarna , gå hem och kika om det finns någonting att äta, äta! Dra en dusch så man e fräsch till jobbet sen sända iväg ett inlägg till mina kära läsare ( ER ) för att sedan lyssna lite skön musik tills det e dags att åka c.a 12.30 , då e jag på jobbet kvart/tio i vilket blir alldeles perfekt till morgon mötet :D Yiipiiii :D !
Vad har ni andra för rutiner på dagarna eller är ni ens uppe vid 10 och flänger runt ?
Tell me :D !
-
Tänkte köra en liten dagens outfit, dagen till ära!
MysTröja ( karstens )
Ett par chinos Shorts
Ett glatt humör, det bästa ! Nu e jag taggad för jobbet =D

Kommentarer
Postat av: http://tobiasstarborg.blogg.se/

hahahah!! ...om du inte tar åt dig varför e jag med i varje inlägg då? ;)..då skulle det passa som handen i hansken! svart tröja på en svart man= förjävla ballllllt! riktigt mode! fast den blir nog snart grön ist för du har haft den på dig i 3 dagar nu dock "/ hihi.... mina rutiner är kl 20:00 öppnas första kalla sen går jag och lägger mig vid 7 tiden där på morgonen! eller? ... // KARSTEN LOVE U ! not!

2011-08-11 @ 16:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0