helt slutkörd!!

Ja, vad ska man säga. jobbet döda mig idag men jag fick oss att sluta lite tidigare idag iallafall, det kändes riktigt skönt så det var bara att sätta sig på cykeln och trampa hemåt mot en törstig Tobias Starborg som satt och bloggade hemma hos mig med hunden i knät, haha sött eller vad! Checka in hans blogg för med bilder, :
Tobias Starborg <3<3<3 ( länk )
Ska snart på en överraskings fest hos en kompis, ska bli riktigt roligt för att sedan dra hem till ***** för en fin efterfest, jag bara älskar det!
Längtar också till imorgon då jag ska vara med * A * , nice eller vad!!!?
Men nu är det dags att tagga til lite, ha en trevlig fredag kväll allihopa!
/ Puss och kram vi ses på stan!
-

Naawhh !!!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0