Get CrayZeeee!

Tjeena allihopa!
Efter en lugn dag med * a * så mötte man upp MrH Robin och självklart FilleBoiii, och också efter ett tag Hampus och V-Jonny som var ute på en liten tur med bilen och bara hade det bra, det blev en skön kvällning med mkt skratt och mkt snack om ingenting alls, som vanligt aså!
Sitter nu och "  Varvar ner " inför en dag på jobbet imorgon, ska bli riktigt skönt att äntlgien få någonting gjort på dagarna! Har också tur att Filleboii kan ha hand om hunden medan jag jobbar också, så ett stort tack till honom!
[yy-

/ tycker också det är nice att hälften av alla mina bloggläsare är över typ 30 :D Hoppas ni gillar det jag skriver och förmedlar så jag inte gör er besviken! :D
Kramar till ALLA !!
-

-

Före och efter ;))












Kommentarer
Postat av: tobiasstarborg.blogg.se

jag tycker dock inte om det du skriver och förmedlar "/ bara massa fester ju :( vi som inte tycker om fester då? :( nej nej du baaah skiter i oss TACK DÅ ! //// besviken

2011-08-10 @ 00:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0