Fredag =D

Efter ett litet missförstånd mellan mig och Filip igår så kom jag iallafall in genom porten efter 23 minuters väntan på någon form av granne, som tur var kom räddningen! Somnade pladask på kudden och vaknade upp vid 08.00 , blev då att ta en kalldusch för att känna att man fortfarande levde, gick sedan ut med hunden och drog sedan i mig lite frukost och sitter nu här precis på väg till arbetet, ska bli skönt med lite helg sen! Kan nog säga att jag ska vända tillbaka dygnet nu så man inte får duscha i is varje morgon för att vakna...
Funderar också starkt på att köpa ett gymkort nån gång i snart framtid, kan dock känna att : vart finns tiden till det.. Men det är en annan historia, måste springa nu!
Ger er en snabb update sen mina kära vänner, pusss!
-

It`s All for You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0