Dem vill att de ska framstå...

Godmorgon allihopa, sitter här nu och är redan 10 min försenad i mitt schema, det sög ju... Men vissa säger ju att hundar kan känna att man är stressad , det var ngo det Simba gjorde... Som vnaligt vägrade han att bajsa så var tvungen att va ute med honom i 7 år typ.. Inte så schyst gjort...  Men men sånt är livet, men har gjort frukost och allt redan, plus mat till jobbet ( vuxet ) Så vi får se om jag kommer hinna tillbaka till schemat snart, Hope so!
Har också haft turen att Nathalie tar hunden idag medan jag jbobar, schysst schysst =D
Det kommer också komma upp en ny header på min blogg idag, LYX!!!
Men nu måste jag springa, vi höres allihopa! Nu är det dags för GYM!!!!!!!!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0