-

Sådärja, då var man hemma från stan då, blev en skön men en mycket svettig gång tillbaka men sånt är livet, [yy
Men nu sitter jag här och väntar på Filip , :))) kändes dock skämmigt när jag fick fårgan va det var för dag idag, .. Jag sa Tisdag till alla :O , var sedan själv tvungen att fråga en person va det var för dag.. Då kom iag underfund med att det var Onsdag.. aj då .. lite pinsamt men så är det väl när man inte gör så mycket på dagarna.. Skönt att man snart får jobba lite o få ordning på dagarna igen [y
P.s. Min lägenhet är inget hotell där man kan bjuda in sig själv utan att fråga, bara så ALLA vet , tack!
-

Det ska vara gott att leva!





Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla NÖJD på bilden !!!!!!! du tänker sluta ta kort låt mig äta förfan!!!!!!

2011-08-04 @ 18:55:35
Postat av: Anonym

annars kan det kvitta

2011-08-06 @ 02:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0