Valborg!

Jaha, då var det valborg hörrni!
Själv ska jag jobba ikväll så blir inget härjande för mig, tycker det är lite små omoget hur man ser på facebook att alla ska dricka sig redlösa och bli as fulla.. Hmm valborg e ju inte till för att man ska dricka sig full.. Det e en vanlig dag i princip.. Men sådär kanske man tänkte för några år sen haha, ( gjorde man säkert ) ... Men känner inte så nu iallafall! Så det blir att tjäna pengar istället för att bränna dem :D !
Kul att vädret är bra, eller inte.. haha det kommer när som helst börja regna...  Kul för dem som drog till Uppsala :( 
Men ska äta lite nu och sen träffa Henke lite snabbt, vi höres everyOneeee :D !
-









Kommentarer
Postat av: Anonym

Själv ska jag jobba ikväll så blir inget härjande för mig, tycker det är lite små omoget hur man ser på facebook att alla ska dricka sig redlösa och bli as fulla.. Hmm valborg e ju inte till för att man ska dricka sig full..: det var ju inte vi som fick åka polisbil hem iaf thihihihih (aa) / en beundrare

2011-05-03 @ 14:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0